Senaste Inlägg

Bildbomb!

Äntligen har man lite tid att skriva ett inlägg! Har tänkt göra det hela dagen, men nu har det lugnat ner sig lite.
Gårdagen bjöd på grillning på Hällarna med ett gäng trevliga människor, mycket mysigt var det! Det är sånt som man borde göra oftare faktiskt :)
'
:)
När jag sedan vaknar upp hos Richard i morse så ligger jag en stund och funderar på en den STORA spindeln som befinner sig på väggen en meter ovanför sängen är riktig eller i plast. Jag bestämmer mig efter en stunds funderande för att peta på Richard och kolla - den var riktig. Så nu har jag spenderat resten av dagen med att gå omkring och titta efter spindlar överallt, lite smått obehagligt.
Efter att jag kommit hem så åkte jag iväg till Fröjel kyrka för Familjegudstjänst och avslutning för Miniorerna som min syster går på. Fina låtar följt av tipspromenad och fika i gräset, mysigt!
Eftermiddagen bjöd på lite historiaskrivning, och uppsatsen blev klar rätt snabbt, så då ställde jag mig och rullade köttbullar till middagen! Hemmagjorda köttbullar är ju aldrig helt fel, speciellt inte om jag gjort dom! En springtur senare, och nu sitter jag här och vill inte ha måndag. Det är dock bara två skoldagar den här veckan, innan det bär av mot Stockholm med klassen! Det ser jag galet mycket fram emot, och då speciellt gröna lund på torsdag :D
Oj, vilket inlägg det blev.
Håll till godo!
//Daniela

2 Kommentarer

Postat av: Richard, den 2011-05-22 @ 22:31:37
http://enpafyra.blogg.se/

tur att jag var "the bigger män" och tog bort spindeln! det här är nog första gången på typ 20 kvällar jag inte tänker se spiderman också:(

Postat av: Daniela den 2011-05-22 @ 22:33:48

"Najs om man blev biten nu och blev Spiderman..."

Säkert att du inte ska se filmen?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback