Senaste Inlägg

Jag tog mig igenom fredag den 13 - igen!

En känsla av panik växer sig stark i kroppen. Efter att jag förra veckan ramlade i trappan med min laptop i handen så har min dator betett sig lite konstigt. Nu har den börjat surra också, vilket gör mig JÄVLIGT orolig för att uttrycka mig milt. Jag känner att det är dags att jag tar tag i att spara min 12 000 bilder någon annan stans. Jag seriöst dör om de försvinner.

Jag känner mig lite lagom patetisk som sitter en fredagkväll klockan 10 och precis har lagt bort plugget. Men är det inte så det ska vara när man går NV? Duktig tjej, som inte är ute och super minsann! Nu tror jag att jag ska ta och göra nånting speciellt med min extremt värdelösa och extremt deppiga fredagkväll. Jag ska göra någonting som jag har längtat efter hela veckan, nämligen se det 22 avsnittet av Vampire Diaries! Förväntningarna är höga, för satan vad jag har längtat till att avsnittet ska komma ut. Frågan är ju bara hur många det finns av säsong två, någon som vet? Det gör mig lite ledsen att det var 22 stycken i första säsongen, det betyder att det snart är slut. Jag insåg precis att Vampire Diares utgår ifrån böcker? Jessica kan ha nämnt det, men det passerade nog fan in i ena örat och ut genom andra. Men ni vet nog alla vad det betyder, JAG SKA UNDERSÖKA SAKEN NÄRMRE!
Godnatt gott folk, nu beger jag mig in i en annan värld!
Vinterpromenad, ehm, förra vintern?
//Daniela

1 Kommentarer

Postat av: frida den 2011-05-14 @ 15:06:23

Det var väl denna vinter som var nu som vi tog bilden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback