Senaste Inlägg

Prioriteringar

Okej, det känns sjukt dumt att jag lägger typ 40 minuter på att plugga biologi kvällen innan kursens sista prov, men jag tror att jag har fått in så mycket som jag kommer att få in i huvudet ikväll. Vilket alltså inte är speciellt mycket, med si sådär fem veckor kvar till sommarlovet.
Jag är sjukt nöjd med min springtur, det gick inte fort, men blev nästan 9km iaf! För mig är det mycket, och jag är fan NÖJD! Som min kloka vän Frida sa idag, man ska tala om när man är stolt över sig själv. Så, JAG ÄR STOLT!
Hahah, hörde precis min syster säga världens mest ologiska kommentar: "Jag är lite trött så jag behöver kryckor." Vafan ska det betyda!? Det är ju inte riktigt så att det är mindre jobbigt att gå på kryckor upp för en trappa än vad det är utan? Oklart.
Nu tänker jag langa en till random bild, den här gången på min lilla Marcus.
//Daniela
btw, det är fel på blogg.se, kan inte göra några stycken. värdelöst.

1 Kommentarer

Postat av: Richard, den 2011-05-16 @ 21:24:15

min skedarkudde <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback