Senaste Inlägg

I morgon bryter helvetet ut

Efter att börja dagen med att gråta en skvätt för inse att inget på min dator går att rädda, så gav jag motvilligt bort min dator för att fixa den, nu är den tom så tom finns verkligen ingenting på den...  Men men finns inget att göra åt det, jag ska aldrig mer bara ha mina saker på en enda dator.

Dagen i skolan har bjudits på både biologi och matte, fått börja med sista arbetet på biologin, där jag och Daniela ska ta en titt på getter och sen skriva en rapport om etologi, det ska faktiskt bli skoj att arbeta med det, betydligt roligare än evolution iaf :)

Jag har även räknat matte som aldrig förr, men ju mer jag räknar ju mer deprimerad blir jag och inser att jag verkligen inte kan något! och nationella i 4 timmar i morgon :o inte kul, inte kul.
Kanske inte har haft tid med det men sett på en film och sovit lite gott till den, för att samla kraft för fortsatt pluggade, har till och med börjat på min historia. :) Jag är duktig!

tänkte lägga upp någon fin bild tills jag kom på att jag inte har några bilder så får bli en gammal :)

första bilden som visats på våran blogg, lite lagom fin... :)


//Frida

1 Kommentarer

Postat av: Daniela den 2011-05-18 @ 17:51:29

Naj men se! Söööjte?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback