Senaste Inlägg

GLAD TJEJ!

Det är över, ÄNTLIGEN så är det över! När vi gick in på den fjärde timmen i nationellt prov kände jag mig bara så jävla glad. Det har ingenting att göra med hur provet gick, inte en chans att det gick bra, men jag bara satt där och kände hur en stor jävla sten släppte från hjärtat. Det spelar ingen roll hur det gick, det är över.
Eftermiddagen spenderades med Richard, innan han nu farit iväg igen. Dock lika trevligt och mysigt som vanligt:) Kvällen blir i historians tecken, kaanske kan man komma en liten bit och slippa spendera HELA fredagkvällen med rapporten. Det hade man ju inte tackat nej till!
På tal om fredag, imorn är det fredag och friluftsdag med NV09b. Kalla mig galen, knäpp, eller varför inte skogsmulle, men jag ser fram emot det! Många steg skall tas, men himla trevligt kommer det att bli.
//Daniela 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback