Senaste Inlägg

inte lugnt här naj

Dagens lärdom, att försöka springa ett beep test när man inte ätit frukost och bara sovit en timme är inte att rekommendera speciellt om man ar skit ont i magen också… resultatet blev inget som är att skryta med, illa när man sprang mycket bättre för fyra år sedan.. :s jaja, Jonas tyckte att jag var dålig, men drog lite bortförklaring och hoppas han faktiskt tror mig :) kändes bra när jag gick och persade i knäböj, dock har jag aldrig maxat så kanske inte så svårt ;)

Sen har jag panik skrivit ihop mitt historia arbete, blev inlämnat i tid, dock mindre bra kan man säga…

Tänkte att ja äntligen efter idag har vi inte något plugg, det gick och sket sig rätt snabbt, nu fick vi en hemuppgift som jag inte fattar och sen tagga matteprov nästa vecka, hurra, sen ska jag läsa Annas historia uppsats och se om hon slarvat med källor eller om hon varit duktig, tror mest på det sista :)

 

Har varit och sprungit orientering trodde jag skulle dö, 7 km och värsta var att jag skulle ha uppföljning hela banan vilket innebär att jag va tvungen att springa bra hela tiden. Lite läskigt att Göran skulle skugga mig, känner knappt honom… men det gick bra, han sa en hel del bra saker jag ska tänka på, distinkt in i ringen.

Nu lite tröttare funderar jag på att ta och sova en stund innan det är dags för lite mat :)

 

//Frida


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback